pozycjonowanie stron

Wycena pozycjonowania

PDF Drukuj Email

"Zysk nie jest wyjaśnieniem, przyczyną czy racjonalną przesłanką zachowań i decyzji biznesowych, lecz raczej testem ich zasadności."
Peter Drucker

Oferta pozycjonowania sporządzana będzie dla każdego Klienta indywidualnie, dzięki czemu mogą Państwo uzyskać korzystny rabat oraz niższą cenę.

Podstawowym kryterium jakim posługujemy się przy wycenie jest konkurencyjność fraz w wyszukiwarce internetowej. Oznacza to, iż cena za słowo kluczowe będzie tym większa im więcej stron pozycjonuje się pod wybraną przez Ciebie frazą.

konkurencyjność fraz w wyszukiwarce

Równie ważnym kryterium jest wiek domeny. Starsze domeny z reguły lepiej się pozycjonuje a przy okazji co równie ważne, są mniej podatne na różnorakie wykluczenia ze strony wyszukiwarki (np. filtry).

Jedną z wytycznych przy wycenie pozycjonowania jest również konstrukcja strony. W wielu przypadkach (praktycznie w 90% potrzebna jest optymalizacja strony, czy tez dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarek :)). Przy wycenie zwracamy też uwagę na to czy strona już wcześniej była pozycjonowana, a jeżeli tak to w jaki sposób.

Wielkości te nie służą jako jedyny wyznacznik, są jednymi z ważnych kryteriów przy wycenie, więc podane poniżej w załączniku ceny są orientacyjne. Dokładne kwoty za określone frazy ustalane są indywidualnie z każdym klientem.